Kali Pertama

| 9.09.2010 | |
Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum w.b.t..





Ini merupakan kali pertama aku memasuki dunia blogger setelah di paksa secara lemah lembut oleh member aku a.k.a bff dunia akhirat untuk membuat blog hehe :p .. Setelah berkurun lamanya eseh (lama tu disuruh buat,sejak dari tahun lopeh lagi haha),, akhirnya terbuat jugala satu blog untuk diri aku ini yang diberi nama MZE Online (nama sementara je kut) dengan di bantu oleh Sir Marcello, Trimas 100x bro. Itupun bila dah siap buat blog tak pernah aku nak menaip satu haram perkataan pun sebab dok tadak idea~~ miahahahahaha XD

Memandangkan aku masih baru di dunia blog ni, so tak banyak sangatlah yang aku nak tulis. Cukup jela ye salam perkenalan aku sebelum lebih banyak lagi entry yang akan aku tulis di masa akan datang, InsyaAllah.. :)

Akhir sekali, sempena nak dekat raya (esok memang dah raya pun haha) aku sebagai pengguna baru di dunia blogger ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..

-MZE-





2 comments:

Sir Marcello Says:
September 9, 2010 at 11:48 AM

First!!!
selamat berkarya dan selamat datang ke blogsphere!!

Zwan Says:
September 9, 2010 at 8:24 PM

Terima Kasih !!!

Post a Comment